Henri Willig
Over het project
Henri Willig is een familiebedrijf dat al sinds 1974 Goudse kaas maakt. Met meer dan 30 winkels door Europa heen en bezorgingen naar 50+ landen wordt hun kaas dagelijks veel geproefd en vooral van genoten. Naast allerlei soorten kaas verkoopt Henri Willig ook nog andere producten zoals Hollandse Lekkernijen, Drankjes, Kaas accessoires en cadeaupakketten. Alles om jouw kaasplankje of cadeau zo lekker mogelijk te maken. Volgens Henri Willig is hun kaas namelijk gemaakt om te delen en om mensen te verbinden en blij te maken.
Probleem
Henri Willig was al sterk actief op gebied van hun fysieke winkels maar ze wilden graag hun online naamsbekendheid verbeteren om zo meer clicks te genereren naar hun website zodat er meer bestellingen gedaan gaan worden.
Oplossing
Om de online naamsbekendheid en conversies van Henri Willig te verhogen hebben wij Meta campagnes uitgevoerd. In deze campagnes worden de kernwaarden van het bedrijf verwerkt in advertenties die de doelgroep interesseert en activeert tot conversie.
Resultaten
De advertenties uit de Meta campagnes zijn tot nu toe al door meer dan 135.000 personen gezien en hebben gezorgd voor 7700+ clicks naar de website.