The Sunny Burger Co.
Over het project
Introductie
The Sunny Burger, opgericht door Boyd Baptist, onderscheidt zich door een gezonde twist aan klassieke fastfood gerechten te geven. 100% plantaardige burgers, groene verpakkingen, snelle service maar voornamelijk: de smakelijke gerechten. De combinatie van snelheid, gastvrijheid, en milieubewust zijn met kwalitatieve ingrediënten, maakt The Sunny Burger Co. een aantrekkelijke keuze voor zowel veganisten als nieuwsgierige foodies. Met meer dan 400 lovende Google-recensies en een beoordeling van 4.9 van 5 sterren, kunnen bezoekers geen genoeg krijgen van de plantaardige burgers!
Probleem
De klant heeft ons benaderd met een opdracht: het doel is gezet om iedere dag meer dan 20 bezoekers op locatie te ontvangen. Het verhogen van dit aantal hebben wij door meerdere kanalen weten te behalen.
Oplossing
Wij hebben onze focus gelegd op het optimaliseren van de website, met extra aandacht voor de gebruikerservaring (UX), zoekmachineoptimalisatie (SEO) en gerichte conversieoptimalisatie (CRO).
Daarnaast hebben wij de Google en Meta advertenties gericht op de relevante doelgroepen, met meetbare indicatoren om effectiviteit te volgen.
Resultaten
Onze inspanningen hebben geleid tot het verhogen van de websitebezoeken met meer dan 200%. Daarnaast is er een toename van meer dan 180% aan gebeurtenissen op de website; zoals het bekijken van de menukaart of het zoeken naar de locatie.
Ook zijn er experimenten uitgevoerd met leadformulieren, welke bij inschrijving hebben geleid tot een directe toename van locatiebezoeken.