FAQ

Hoe vaak kan ik het beste e-mailen?

Dit hangt van een aantal factoren af. Het belangrijkste is dat je interessante content kan bieden waar je doelgroep op zit te wachten. Dus wanneer jij iedere dag een interessante mail kan sturen die je doelgroep opent en leest dan is een dagelijkse frequentie prima! In de praktijk komt het vaak neer op een maandelijkse e-mailreeks. Je komt er achter wanneer je test met het versturen van goede e-mails! Kijk naar de open rate, click rate en eventuele unsubscribers.

Email marketing

What our customers say about us

5.0 stars based on 43 ratings.
Royal Moti Mahal
Kuin BV
Orange Capital Partners
Gouden Reael
Bar Italia
Henri Willig
't Klooster Interieurmakers
VondelGym
PANCAKES Amsterdam
DGTL Health
ISM Clubhouse West
Sup Sup Club
IW-Net
Dappermaentje
Avalon Connect
Hedgehog Company
FunkyVinyl
Eventcare
Kroonluchter
The Sourcing Partners