Deliverables
+1.900% Conversies
+65% Weergaven

Probleem

Alys stond voor de uitdaging om zich te positioneren in een competitieve markt van vakantieverhuur. Met een onderscheidend aanbod van luxe en unieke accommodaties wilden ze niet alleen opvallen, maar ook een blijvende indruk achterlaten bij hun doelgroep. Het doel was om meer zichtbaarheid te creëren, de merkherkenning te vergroten en potentiële gasten te inspireren om te kiezen voor een verblijf bij Alys.

Oplossing

Om Alys te helpen zich te onderscheiden, ontwikkelden en implementeerden wij een op maat gemaakte digitale marketingstrategie die zowel merkbekendheid als conversie stimuleert. De belangrijkste onderdelen van onze strategie waren:

  • SEO Management: Maandelijkse optimalisatie om de online zichtbaarheid van Alys te verbeteren en de vindbaarheid van hun luxe accommodaties te vergroten.
  • E-mailmarketing: Gerichte campagnes die bestaande en potentiële klanten betrokken houden bij Alys, en zo de merkloyaliteit versterken.
  • Google Ads campagnes: Maandelijkse campagnes die zowel zoekgerichte als performancegerichte doelstellingen combineren, waardoor we het volledige bereik van potentiële klanten aanspreken en zowel korte termijn conversies als lange termijn merkbekendheid realiseren.
  • Meta Ads campagnes: Maandelijkse campagnes die de SEE-THINK-DO-funnel gebruiken om Alys’ doelgroep op verschillende stadia van de klantreis te bereiken, en zo niet alleen de zichtbaarheid te vergroten, maar ook daadwerkelijk boekingen te genereren.

Resultaten

De gecombineerde inzet van SEO, e-mailmarketing, Google Ads en Meta Ads heeft Alys geholpen om zowel de zichtbaarheid te vergroten als meer boekingen te genereren. De gestructureerde funnelstrategie zorgt voor gerichte communicatie op het juiste moment in de klantreis, wat resulteerde in een stijging van zowel de merkbekendheid als het aantal conversies.

Zo is het aantal weergaven op Meta in het afgelopen jaar met 65% toegenomen, terwijl de CPM met 10% is afgenomen. Daarnaast is op Google Ads het conversiepercentage gestegen met meer dan 1.900%. Hiermee heeft Alys zich effectief gepositioneerd in de markt, met een meetbare groei in online zichtbaarheid en een toename in reserveringen.

No items found.
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een gratis consult!

Wat onze klanten over ons zeggen

5.0 sterren op basis van 43 waarderingen.
Julien Dijkslag , Maart, 2023

Baas & Baas bedankt voor de goede service 🙌. Tot de volgende keer 💪🏼

Rogier van Kralingen , December, 2023

Geeft perspectief en uitstekende service, vooral in tijden waarin marketing overweldigend kan zijn.

Sol Wortelboer , Februari, 2024

Uitstekende samenwerking, geweldige service en communicatie met een goed product tot gevolg. Grote bazen :)

Heleen Spruijt , Februari, 2020

We zijn superblij met het eindresultaat van onze webshop neeve.com en vinden de samenwerking met Baas & Baas erg goed. De lijnen zijn kort waardoor er snel én efficient geschakeld kan worden.

Bakers & Bananas
ISM Clubhouse West
DGTL Health
PANCAKES Amsterdam
VondelGym
't Klooster Interieurmakers
Henri Willig
Bar Italia
Gouden Reael
Orange Capital Partners
Kuin BV
Royal Moti Mahal
Alys - Finest Accommodations
MIM Amsterdam
Ruben Philipse Photography
Pottery Pots
The Sunny Burger Co.
Hemels AFbouw
Klaartje Quirijns
DLE.Energy