Pinterest advertising

Een baas worden in Pinterest advertising

Lees meerVraag de Gratis Scan aanContact

Wat is Pinterest advertising

Simpel gezegd is Pinterest advertising het adverteren met gesponsorde content op Pinterest. Anders dan bij andere platformen als Facebook, Instagram en LinkedIn dienen de advertenties op Pinterest daadwerkelijk om een bepaalde doelgroep te inspireren in plaats van hen te storen in hun sociale mediagedrag. De advertenties binnen Pinterest vormen op die manier dus een toegevoegde waarde voor de gebruikers. Zodoende kan je (gemakkelijk) jouw product of dienst onbewust onder ogen brengen van een groot publiek, waarbij de content zowel geliefd als inspirerend is. En is dat niet wat je wil?

Ik wil groeien

Gratis Bing advertising scan

Wil jij weten hoe jij Bing advertising optimaal kan inzetten? Vraag dan nu de gratis scan aan!

Waarom doen wij dit?
Aan de hand van de scan doen wij een (vrijblijvend) voorstel om de Bing campagnes optimaal op te starten en te monitoren. Baas & Baas helpt je graag met het ontwikkelen en lanceren van je strategie. Wij adviseren, analyseren en optimaliseren advertentiecampagnes zodat het maximale rendement uit Bing wordt gehaald.

Waarom de Ads-scan?
– inzicht in de doelgroep
– advies over budget, strategie & adverteren


Vul je gegevens in en ontvang een gratis Google Ads scan van jouw bedrijf. (Het is geheel vrijblijvend)

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Gratis Bing advertising scan

Wil jij weten hoe jij Microsoft advertising optimaal kan inzetten? Vraag dan nu de gratis scan aan!

Waarom doen wij dit?
Aan de hand van de scan doen wij een (vrijblijvend) voorstel om de Bing campagnes optimaal op te starten en te monitoren. Baas & Baas helpt je graag met het ontwikkelen en lanceren van je strategie. Wij adviseren, analyseren en optimaliseren advertentiecampagnes zodat het maximale rendement uit Bing wordt gehaald.

Waarom de Bing-scan?
– inzicht in de doelgroep en zoekwoorden
– advies over budget, strategie & adverteren


Vul je gegevens in en ontvang een gratis Bing scan van jouw bedrijf.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Gratis Google Ads scan

Wil jij weten hoe jij Google Ads optimaal kan inzetten? Vraag dan nu de gratis scan aan!

Waarom doen wij dit?
Aan de hand van de scan doen wij een (vrijblijvend) voorstel om de Google Ads campagnes optimaal op te starten en te monitoren. Baas & Baas helpt je graag met het ontwikkelen en lanceren van je strategie. Wij adviseren, analyseren en optimaliseren advertentiecampagnes zodat het maximale rendement uit Google Ads wordt gehaald.

Waarom de Ads-scan?
– inzicht in de doelgroep
– advies over budget, strategie & adverteren
– gratis scan t.w.v. €300


Vul je gegevens in en ontvang een gratis Google Ads scan van jouw bedrijf. (Het is geheel vrijblijvend)

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Meer over Pinterest advertising

Sander Baas oprichter Baas & Baas

Waarom pinterest advertising?

Pinterest versterkt jouw brand. Aan de hand van (idee)pins, foto’s en video’s kan jij de wereld laten zien waar jij als organisatie voor staat. Voornamelijk sfeerfotografie is binnen dit platform effectief; jouw product of dienst op een indirecte manier, aldus verbloemd, verspreiden onder een groot publiek. Gebruikers op Pinterest hebben een hoge koopbereidheid. Zij zijn bewust op zoek naar inspirerende artikelen of diensten om aan te schaffen en zijn daardoor meer doelgericht dan een sociale media gebruiker op bijvoorbeeld Facebook of Instagram. De esthetische content die jij plaatst op jouw account kan daarmee een grote doelgroep inspireren en verleiden om datgene op de foto ook aan te schaffen of uit te voeren. Dat draagt dan natuurlijk weer bij aan jouw traffic. Vervolgens is het aan de website zelf deze bezoeker om te zetten in een daadwerkelijke klant. Met haar meer dan 3,5 miljoen gebruikers heeft Pinterest meer dan genoeg potentie om uit te proberen!

Pinterest campagnes opzetten en monitoren?

Slechts hier en daar een foto, video of pin plaatsen is niet genoeg bij Pinterest adverteren. Het is van belang te weten waar de potentiële klant naar op zoek is. Daarbij moet de content genoeg vindbaar en inspirerend zijn om enerzijds gevonden te worden en anderzijds verleidelijk genoeg te zijn om überhaupt door te willen klikken naar de website. Hiertoe is het goed om op zoek te gaan naar de juiste zoekwoorden binnen de zoekmachine van Pinterest voor jouw profiel, borden en pins. Tevens is relevantie van belang; de content moet tijdloos blijven, opdat deze voor gebruikers na een bepaalde tijd nog steeds interessant is om naar te kijken. Naast voorgaande punten moet de content kwalitatief hoogwaardig zijn (het oog wilt immers ook wat) en moeten er voldoende en consistent pins geplaatst blijven worden.

Hoe moet je adverteren via Pinterest?


Stappenplan adverteren op Pinterest:
Wil je adverteren op Pinterest, maar ben je nog niet helemaal op de hoogte van hoe je dit moet doen? Baas & Baas wil jou graag verder op weg helpen, zodat jij kan groeien in jouw naamsbekendheid en conversies.

Zakelijke account Pinterest
Om te kunnen starten met adverteren via Pinterest heb je een zakelijk account op Pinterest nodig. Een dergelijk account is namelijk het beginpunt voor het instellen en verspreiden van advertenties op Pinterest. Heb je deze aangemaakt? Dan kan je aan de slag!

Een advertentieaccount maken
Ga binnen het reeds aangemaakte zakelijke account naar ”Zakelijke toegang” en vervolgens naar ”Advertentieaccounts”. Binnen dit onderdeel is het mogelijk een eigen advertentieaccount aan te maken. Vul de nodige gegevens in en ga naar de volgende stap.

Een campagne maken
Ga binnen het advertentieaccount naar ‘advertentiebeheer’ en maak een campagne aan. Binnen de campagnes kun je zogenoemde ‘parameters’ instellen. Denk hierbij aan een doelstelling (doelgroep bereiken, verkeer genereren, aankopen verkrijgen), de doelgroep (wie wil jij bereiken?) en het soort advertentie (gesponsorde pins, gesponsorde videopins, gesponsorde app-pins en gesponsorde carrousels). Tevens kun je bepalen wat voor beeldmaterialen je wil tonen aan jouw publiek en op welke toon je hen wil aanspreken middels de advertentieteksten. Alles ingesteld naar wens? Check de uiteindelijke versie! Op die manier kun je een laatste check doen of jouw advertenties naar wens zijn en de boodschap duidelijk overkomt.

Live
Nu je alles hebt ingesteld, is het tijd om jouw advertenties online te zetten. Je kunt aan de hand van de rapportage hulpmiddelen van het advertentieaccount controleren of je advertenties aansluiten op jouw beoogde doel. Hoe presteren de verschillende elementen in de campagne (tekst, beeld, doelgroep, doelstelling, plaatsing) ten opzichte van elkaar? Presteert een variabele onder? Door te zoeken naar trends en ontwikkelingen kun je bepalen wat jij moet aanpassen, zodat je de prestaties van jouw campagne kunt verbeteren.

Aanpassen/controleren
Ben je nog niet helemaal tevreden over bepaalde instellingen binnen je campagne? Geen probleem, dit kan makkelijk aangepast worden. Zo kun je het budget, de doelgroep, plaatsing en de advertentiematerialen altijd bewerken naar wens. Ook is het mogelijk om de campagne te pauzeren, te kopiëren of geheel te laten stoppen.

Wil jij een effectieve Pinterest advertising campagne?

Pinterest advertising werkwijze

Wil je dat jouw producten of diensten door een groot publiek op een geliefde en onbewuste manier gezien worden? Dat kan aan de hand van Pinterest marketing. Wij kunnen jou hierbij helpen! Hoe we dat doen? Dat lees je hieronder:

Intake
Middels een intake gesprek doen wij een campagne voorstel om de Pinterest campagne optimaal op te starten en te monitoren. Hierbij is de eigen input natuurlijk welkom. Baas & Baas helpt je namelijk graag met het ontwikkelen en lanceren van je strategie.

Campagne funnel
Gedurende de samenwerking zullen wij de advertentie campagnes analyseren en optimaliseren, zodat het maximale rendement uit Pinterest wordt behaald. Wij werken het liefst in jouw advertentieaccount en sturen altijd op een goede ROAS/ROI. Wij baseren onze strategieën op verschillende wetenschappelijke modellen, zoals de ‘see-think-do’ en de AIDA. Beide modellen staan ook wel bekend door de volgende fases in het koopprocess: awareness (bekendheid), consideration (overweging) en conversion (conversie).

Strategie

  1. Wat voor een Pinterest marketingcampagne we willen doen en hoe we dat gaan uitvoeren, laten wij jou weten aan de hand van een contentplan.
  2. Op dit contentplan mag feedback gegeven worden. Jij bent immers de klant en bepaalt dus in zekere zin welke kant de strategie op moet gaan. Op- of aanmerkingen zijn dus altijd gewenst. Hoe meer we de kennis verenigen over bijvoorbeeld de doelgroep of goedwerkende content, hoe effectiever de campagne.
  3. Naast het opzetten van een goede Pinterest campagne is het van belang een goede basis te hebben waar deze campagne op terugslaat. Zo is het goed om te kijken naar de eigen website en landingspagina’s in hoeverre deze goed geoptimaliseerd zijn.

Evaluatie
Natuurlijk vergeten wij jou niet gedurende dit traject. Door middel van een maandelijkse rapportage zorgen wij ervoor dat jij op de hoogte wordt gehouden van de zaken die spelen en de resultaten die die maand zijn geboekt. Transparantie staat hierin centraal. Wij geloven dat alleen op die manier vertrouwen wordt gekweekt en een sterke relatie tot stand kan komen.

Dus, wil jij graag het maximale halen uit jouw Pinterest marketing campagnes? Het Bazen team staat voor je klaar! Met een team aan enthousiasme en geleerde specialisten is geen uitdaging ons te groot. Geïnteresseerd? Neem vrijblijvend contact met ons op. We sparren graag met je over succesvolle oplossingen!


Stappenplan van het Baas & Baas intakeproces

Gratis Instagram scan

Wil jij weten hoe jij Instagram optimaal kan inzetten?

Vraag dan nu de gratis Instagram-scan aan!

Waarom doen wij dit?

Met de gratis Instagram scan van Baas & Baas krijg je advies over hoe je je profiel en berichten het beste kunt inzetten. Aan de hand van de scan kunt u een (vrijblijvend) voorstel aanvragen om Instagram campagnes optimaal op te starten en te monitoren. Baas & Baas helpt je graag met het ontwikkelen en lanceren van je strategie. Wij adviseren, analyseren en optimaliseren advertentie campagnes zodat het maximale rendement uit Instagram wordt gehaald.

Waarom de Instagram scan?

– inzicht in het Instagram algoritme
– advies over het optimaliseren van je profiel en je berichten
– gratis scan t.w.v. €300


Vul je gegevens in en ontvang een gratis Instagram scan van jouw bedrijf. (Het is geheel vrijblijvend)

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Gratis LinkedIn advertising scan

Wil jij weten hoe jij LinkedIn optimaal kan inzetten? Vraag dan nu de gratis LinkedIn-scan aan!

Waarom doen wij dit?
Met de gratis LinkedIn scan van Baas & Baas krijg je namelijk advies over hoe je je profiel en berichten het beste kunt inzetten. Aan de hand van de scan kunt u een (vrijblijvend) voorstel aanvragen om LinkedIn campagnes optimaal op te starten en te monitoren. Baas & Baas helpt je graag met het ontwikkelen en lanceren van je strategie. Wij adviseren, analyseren en optimaliseren advertentie campagnes, zodat het maximale rendement uit LinkedIn wordt gehaald.

Waarom de LinkedIn scan?
– inzicht in het LinkedIn algoritme
– advies over het optimaliseren van je bedrijfsprofiel en je berichten
– gratis scan ter waarde van €300,-


Vul je gegevens in en ontvang een gratis LinkedIn scan van jouw bedrijf. (Het is geheel vrijblijvend)

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Linkbuilding brochure

Linkbuilding brochure en rapportage

Voordat we met elkaar aan de slag gaan, laten we je eerst graag zien hoe we te werk gaan. Onze transparante en white hat methodes worden in de linkbuilding brochure toegelicht. Deze kun je vrijblijvend bij ons aanvragen. Daarnaast wordt er een voorbeeld van een maandrapportage meegestuurd. Zo krijg je een goed beeld wat je kunt verwachten wanneer je de linkbuilding uitbesteedt aan Baas & Baas.


Vul het formulier in en ontvang onze tarieven, werkwijze en een voorbeeld van een maandrapportage (Dit is geheel vrijblijvend)

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Veelgestelde vragen over Pinterest advertising

Wat is het beste campagnedoel?

Er is niet één perfect campagnedoel, het hangt af van jouw campagne. Wat wil je bereiken? Wil je graag meer naamsbekendheid? Kies dan voor een merkherkenning campagne. Wil je liever conversies binnenhalen (bijvoorbeeld dat je meer websitebezoekers genereert)? Kies dan voor een conversiecampagne. Wil je liever meer videoweergaven? Kies dan een videoweergaven campagne.

Waarom Pinterest voor bedrijven?

Pinterest is een sociaal medium. Evenals Instagram, Facebook en LinkedIn kan Pinterest ingezet worden als een marketing tool om een bepaalde doelgroep te bereiken met doelgerichte content. Middels Pinterest marketing genereer je niet alleen meer naamsbekendheid, maar mogelijk ook meer leads en uiteindelijke klanten. Dat is toch wat je als bedrijf wil?

Waarom is Pinterest belangrijk?

Pinterest is belangrijk voor jouw bedrijf. Het versterkt namelijk je brand alsook het aantal conversies op je website. Hoe? Pinterest marketing staat volledig in het teken van inspireren en beïnvloeden. Aan de hand van (idee)pins, foto’s en video’s kan jij de wereld laten zien waar jij als organisatie voor staat en voor gaat. Dit versterkt jouw brand. Daarnaast is het plaatsen van gesponsorde esthetische content op Pinterest zeer effectief. Gebruikers hebben doorgaans op dit platform een hoge koopbereidheid, hetgeen inhoudt dat zij vaak doelgericht aan het zoeken zijn naar bepaalde informatie of inspiratie. Grote kans dus dat jouw content hierbij gevonden wordt en dat hier een lead of order uitrolt!

Waarom Pinterest voor bedrijven?

Pinterest is een sociaal medium. Evenals Instagram, Facebook en LinkedIn kan Pinterest ingezet worden als een marketing tool om een bepaalde doelgroep te bereiken met doelgerichte content. Middels Pinterest marketing genereer je niet alleen meer naamsbekendheid, maar mogelijk ook meer leads en uiteindelijke klanten. Dat is toch wat je als bedrijf wil?

Hoe Pinterest zakelijk gebruiken?

Om Pinterest zakelijk te kunnen gebruiken, is een zakelijk account op dit platform van essentieel belang. Er zijn verschillende mogelijke manieren om een zakelijk account aan te maken, hetgeen afhankelijk is van de situatie:1. Je hebt nog nooit eerder Pinterest gebruikt en je wil een zakelijk account.

  • Klik rechtsboven in het scherm op ‘’Registreren’’
  • Klik op ‘’Een zakelijk account maken’’
  • Vul je persoonlijke gegevens in: e‑mailadres, wachtwoord en leeftijd
  • Klik op ‘’Account maken’’
  • Maak je profiel volledig door de velden bij ‘’Je profiel opbouwen’’ en ‘’Omschrijf je bedrijf’’ in te vullen
  • Maak een keuze tussen wel of niet adverteren op Pinterest
  • Bepaal zelf waar in het proces je wil beginnen of klik op het kruisje om je zakelijke account te bekijken.

2. Je hebt al een persoonlijk Pinterest account, maar wil een apart zakelijk account (gescheiden van je persoonlijke account, met een ander e‑mailadres).

  • Klik rechtsboven in het scherm op ‘’Registreren’’
  • Klik op ‘’Een zakelijk account maken’’
  • Vul je persoonlijke gegevens in: e‑mailadres, wachtwoord en leeftijd
  • Klik op ‘’Account maken’’
  • Maak je profiel volledig door de velden bij ‘’Je profiel opbouwen’’ en ‘’Omschrijf je bedrijf’’ in te vullen
  • Maak een keuze tussen wel of niet adverteren op Pinterest
  • Bepaal zelf waar in het proces je wil beginnen of klik op het kruisje om je zakelijke account te bekijken.

3. Je hebt al een persoonlijk Pinterest account en je wil deze koppelen aan een (nog niet aanwezig) zakelijk account.

  • Log in op je (persoonlijke) Pinterest-account
  • Klik rechtsboven in het scherm op het icoon van een pijltje-omlaag
  • Klik op ‘’Account toevoegen’’
  • Klik op ‘’Maak een gratis zakelijk account’’
  • Klik op ‘’Maken’’
  • Klik op ‘’Een gekoppeld zakelijk account maken’’
  • Klik op ‘’Gekoppeld account maken’’
  • Vul de velden in bij ‘’Je profiel opbouwen’’ en ‘’Omschrijf je bedrijf’’
  • Maak een keuze tussen wel of niet adverteren op Pinterest
  • Bepaal zelf waar in het proces je wil beginnen of klik op het kruisje om je zakelijke account te bekijken.

4. Je hebt al een persoonlijk Pinterest account en je wil deze omzetten in een zakelijk account.

  • Log in op je (persoonlijke) Pinterest-account
  • Klik rechtsboven in het scherm op het icoon van een pijltje-omlaag
  • Klik op ‘’Instellingen’’
  • Klik links in het menu op ‘’Accountinstellingen’’
  • Scrol omlaag en klik op ‘’Account Wijzigingen’’
  • Klik op ‘’Omzetten naar een zakelijk account’’
  • Klik op ‘’Account omzetten’’
  • Vul de velden in bij ‘’Je profiel opbouwen’’ en ‘’Omschrijf je bedrijf’’
  • Maak een keuze tussen wel of niet adverteren op Pinterest
  • Bepaal zelf waar in het proces je wil beginnen of klik op het kruisje om je zakelijke account te bekijken.

Hoe moet je adverteren via Pinteres

Stap 1

Stap 2

Stap 3

Stap 4

Stap 5

Vul je gegevens in en ontvang een gratis Facebook advertising scan van jouw bedrijf. (Het is geheel vrijblijvend)

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Gratis E-book Pinterest marketing

Download het gratis Pinterest Marketing e-book en ontdek hoe je Pinterest Marketing effectief kunt inzetten voor je bedrijf. In het e-book komt onder andere aan bod hoe je Pinterest campagnes opstelt, wat er allemaal bij komt kijken, tips en feitjes!

Veelgestelde vragen over Facebook advertising

No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Maak een start met onze gratis contentkalender

Het enige wat je hoeft te doen, is je website en e-mailadres achterlaten. Vervolgens ontvang je van ons een contentkalender.

Met deze contentkalender kan je jouw content eenvoudig plannen en krijg je meer overzicht in je content strategie.


Laat je gegevens achter en ontvang direct een contentkalender. (Dit is geheel vrijblijvend)

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Een baas worden in Pinterest advertising

Pinterest advertising mogelijkheden

Jij kunt jouw publiek in elke fase van de klantreis, oftewel de customer journey bereiken met relevante content. De exacte insteek van jouw Pinterest campagne is natuurlijk afhankelijk van jouw doelstellingen. Wij gebruiken verschillende wetenschappelijke modellen bij de opzet van de campagnes, zoals de see-think-do en het AIDA model. Ook wel bekend door de volgende fases in het koopprocess: awareness (bekendheid), consideration (overweging) en conversion (conversie). Vanuit dit perspectief bekijken wij welke aanpak/strategie het meest geschikt is. Zo kun je monitoren op verschillende KPI’s waaronder:

  • De merkbekendheid.‍
  • Het aantal profiel/website bezoeken.
  • De betrokkenheid bij jouw berichten.
  • Bereik binnen jouw doelgroep.
  • Aantal videoweergaven.
  • Aantal leads (leadgeneratie).
  • Aantal conversies.

Ga jij de uitdaging met ons aan?

Online marketing is dus key om jouw organisatie succesvol te laten worden. Wij kunnen jou hier uiteraard bij helpen. Met een team van 18 experts en al vele cases verder, maken wij van jouw bedrijf een BAAS in de online wereld.

Contact

WhatsApp advertising

Bereik meer klanten en bouw een sterke band op met WhatsApp advertising.

Lees meer

TikTok advertising

Word een baas in TikTok-advertenties en bereik een wijd publiek met relevante content via het 'mobile-first' platform dat razendsnel groeit!

TikTok advertising

Spotify advertising

Een baas worden in Spotify advertising

Lees meer

Onze bazen in online marketing

Baas & Baas beschikt over een jong en toegewijd team. Ieder van ons heeft een eigen expertise waar met veel overgave mee wordt werkt.

Zenna van Gaalen
Zenna van Gaalen
Campagne Manager
LinkedIn icon
Maya Sofer
Maya Sofer
Online Marketing Stagiaire
LinkedIn icon
Heleen van Keep
Heleen van Keep
Campagne Manager
LinkedIn icon
Tim Douna
Tim Douna
Online Marketeer & SEO Expert
LinkedIn icon
Sander Baas
Sander Baas
CEO
LinkedIn icon
Sophie Falkena
Sophie Falkena
Administratie Baas
LinkedIn icon
Michel Baas
Michel Baas
Oprichter
LinkedIn icon
Summer Husmann
Summer Husmann
Online Marketeer
LinkedIn icon
Noa Breed
Noa Breed
Campagne manager
LinkedIn icon
Susanne Zethof
Susanne Zethof
Campagne manager
LinkedIn icon
Leon Hamelink
Leon Hamelink
COO
LinkedIn icon
Matthijs Tisserand
Matthijs Tisserand
Teamlead Webdevelopment & Design
LinkedIn icon
Jop Bosma
Jop Bosma
Webdesigner
LinkedIn icon
Immelda Oord
Immelda Oord
Strategie/Pinterest specialist
LinkedIn icon
Azam Awan
Azam Awan
Webdeveloper & UX/UI design
LinkedIn icon
Ciro Goudswaard
Ciro Goudswaard
Project Manager
LinkedIn icon
Alba Baas
Alba Baas
Kantoorhond
LinkedIn icon

What our customers say about us

5.0 stars based on 43 ratings.
Julien Dijkslag , Maart, 2023

Baas & Baas bedankt voor de goede service 🙌. Tot de volgende keer 💪🏼

Rogier van Kralingen , December, 2023

Geeft perspectief en uitstekende service, vooral in tijden waarin marketing overweldigend kan zijn.

Sol Wortelboer , Februari, 2024

Uitstekende samenwerking, geweldige service en communicatie met een goed product tot gevolg. Grote bazen :)

Heleen Spruijt , Februari, 2020

We zijn superblij met het eindresultaat van onze webshop neeve.com en vinden de samenwerking met Baas & Baas erg goed. De lijnen zijn kort waardoor er snel én efficient geschakeld kan worden.

Royal Moti Mahal
Kuin BV
Orange Capital Partners
Gouden Reael
Bar Italia
Henri Willig
't Klooster Interieurmakers
VondelGym
PANCAKES Amsterdam
DGTL Health
ISM Clubhouse West
Sup Sup Club
IW-Net
Dappermaentje
Avalon Connect
Hedgehog Company
FunkyVinyl
Eventcare
Kroonluchter
The Sourcing Partners

Strategy

Online leadgeneratie

Groeien, dat is de ambitie van elk bedrijf. Want meer groei betekent meer klanten, meer bekendheid, meer status én omzet.

Lees meer

Merkstrategie

Middels een heldere merkidentiteit kom je tot de kern van je organisatie.

Wat maakt jouw bedrijf uniek? En wordt dit ook zo gecommuniceerd naar het publiek? Middels een heldere merkidentiteit kom je tot de kern van je organisatie.

Lees meer

E-commerce strategie

Met jarenlange ervaring op het gebied van e-commerce marketing weten wij als geen ander met welke aanpak we jouw webshop naar een hoger niveau tillen.

Lees meer

Distributie strategie

Het bepalen van een goede distributiestrategie is cruciaal binnen jouw online strategie.

Hoe communiceer jij jouw boodschap? Via welke online distributiekanalen? Het bepalen van een goede distributiestrategie is cruciaal binnen jouw online strategie.

Lees meer