Word een Google Ads baas
Boost de leads van jouw sportschool
Geconfronteerd met felle concurrentie van andere sportscholen?
Lopen de kosten van jouw Google ads campagne alleen maar op?
Stijgt je CPL in plaatst van dat je CPL daalt?
Wij onderscheiden jouw sportschool door de unieke faciliteiten en apparatuur in de schijnwerpers te zetten met pakkende content. Met onze Growth Cycle aanpak verminderen we jouw Cost Per Lead (CPL) effectief, zorgen we voor een instroom van nieuwe leden. Deze leden kwalificeren we met onze growth cycle aanpak, zodat ze niet alleen zich aanmelden, maar ook lid blijven van jouw gym of sportclub.
Tips voor Sportmarketing
1. Organiseer online wedstrijden
Creëer betrokkenheid door online competities op te zetten die aansluiten bij de sportieve geest van je doelgroep. Bijvoorbeeld:
- Productgiveaways via social media
- Ticketverlotingen voor sportevenementen
- Uitdagingen waarbij deelnemers foto's delen in sportoutfits van jouw merk
Deze aanpak helpt bij het verzamelen van e-mailadressen, verhoogt de merkbetrokkenheid en genereert meer aandacht op sociale platforms
2. Pas retargeting toe
Gebruik retargeting om websitebezoekers opnieuw te bereiken met gerichte advertenties. Dit verhoogt de kans dat eenmalige bezoekers terugkeren en uiteindelijk klant worden. Richt je op mensen die:
- Hebben deelgenomen aan online acties
- Specifieke blogartikelen hebben gelezen
- Producten hebben bekeken maar niet gekocht
3. Zet e-mailmarketing strategisch in
Behandel je nieuwsbrief-abonnees als VIP's door hen exclusieve voordelen te bieden:
- Vroege toegang tot nieuwe producten of video's
- Speciale kortingsacties alleen voor abonnees
- Unieke content die niet elders beschikbaar is
Dit stimuleert klantloyaliteit en geeft mensen een reden om betrokken te blijven bij je merk.
4. Deel teaser-content
Bouw spanning op voor aankomende evenementen of productlanceringen door:
- Interviews met bekende sporters te delen
- Behind-the-scenes video's van voorbereidingen te tonen
- Sfeerimpressies van eerdere evenementen te verspreiden
- Aftelmomenten op social media te creëren
- Pre-sale acties aan te bieden
Frequente, prikkelende content houdt je merk top-of-mind bij je doelgroep.
5. Werk samen met sportinfluencers
Benut het bereik van sportinfluencers om je merk te promoten:
- Kies influencers die passen bij je doelgroep en merkwaarden
- Overweeg ook micro-influencers met een kleinere maar zeer betrokken fanbase
- Laat influencers je producten, evenementen of diensten authentiek promoten
Deze strategie kan effectief zijn zonder enorme budgetten
6. Werk samen met sportinfluencers
Blijf actief communiceren tijdens en na sportevenementen:
- Deel live updates op social media
- Laat professionele video's maken voor latere promotie
- Creëer content die de sfeer vangt voor degenen die er niet bij waren
Dit helpt om toekomstige deelname te stimuleren en je merk levendig te houden in de gedachten van je doelgroep
Onze Google Ads
werkwijze voor Gyms
Quick Scan
Keyword Research
doelen betreffende CTR, CPC en conversie.
Campagnes
Rapportage
Meer informatie
ontvangen?
contact op kunnen nemen.
Resultaat gericht adverteren op Google Ads voor Gyms
Het budget is maandelijks aanpasbaar.
Wij targeten gericht op personen die interesse hebben in sportscholen. Rondom de seizoenen kunnen we specifieke campagnes op zetten. De winst zit hem ook in het vernieuwen van de content voor gyms. Met een content team en een campagne strateeg zorgen wij voor het succes van jouw sportschoolcampagne.
Uiteraard optimaliseren wij de budgetten en maken wij gebruik van specifieke targetingopties op personen met interesse in de juiste sportmerken en sportscholen. Onze aanpak is getest en zorgt voor hogere conversies.