Over het project
Julien Dijkslag, eigenaar van Dijkslag Installatietechniek, is gespecialiseerd in afbouw en elektrotechniek. Met verschillende projecten in zijn portfolio, waaronder installaties van groepenkasten en afwerking van geluidsisolerende wanden, kun je voor al je wensen in en om het huis bij Julien terecht.
Probleem
Dijkslag Installatietechniek was toe aan een nieuwe, professionele website. De oude website was summier en toonde weinig van de ervaring van het bedrijf. Ook is het lastig om nieuwe toevoegingen op de website te plaatsen, zoals het bijwerken van het portfolio.
Daarnaast was er geen ruimte voor het delen van de klantreviews, terwijl de klanten niets minder dan lovende reviews geven.
Daarnaast wilde hij zijn online zichtbaarheid aanzienlijk vergroten om meer leads te genereren en zo de groei van zijn bedrijf te stimuleren. Tot op heden had hij echter nog weinig aandacht besteed aan marketing en was hij nauwelijks actief op online kanalen.
Oplossing
Baas & Baas heeft de website van Dijkslag Installatietechniek in een nieuw jasje gegoten met een blik op de toekomst. Met het frisse design kan Julien weer jaren vooruit, en kan de website zelfstandig en eenvoudig bijgewerkt worden met de nieuwste projecten en reviews.
Om de online zichtbaarheid en leadgeneratie te verbeteren, hebben we een gerichte Google Ads-strategie opgezet. Dit begon met een focus op zoekcampagnes, waarbij we relevante zoekwoorden targetten die aansluiten bij de diensten van Dijkslag Installatietechniek. Later hebben we de campagne uitgebreid met Performance Max (PMax) om de zichtbaarheid verder te vergroten en meerdere kanalen binnen het Google-netwerk te benutten.
Resultaten
Wij hebben een nieuwe website opgeleverd die de ervaring, kwaliteit en karakter van Dijkslag Installatietechniek kan overdragen naar bezoekers.
- Nieuwe en frisse website
- Potentiële doelgroep beter bereiken
- Website geoptimaliseerd voor alle schermen
- Website in korte tijd opgeleverd
Over de afgelopen 10 maanden hebben we met de Google ads indrukwekkende resultaten behaald. We hebben met ruim 14,1 duizend klikken een sterke toename in verkeer naar de website gegenereerd. Daarnaast hebben we per maand gemiddeld meer dan 20 leads weten te genereren vanuit deze campagne.
