Over het project
Nuchter, integer en duidelijk. Zo wordt Gerard Zijlstra vaak omschreven door opdrachtgevers. Het zijn eigenschappen die hij graag inzet als coach en energiestrateeg. Met zijn kennis en ervaring wil hij ondernemers en schoolbesturen helpen om hun organisaties klaar te stomen voor de energietransitie op een manier die past bij hun ambities én het karakter van de organisatie.
Probleem
Enify wil graag nieuwe klanten aanspreken om hen te helpen met het verduurzamen van hun bedrijf, maar zonder website en een sterke aanwezigheid op social media wordt dit natuurlijk ingewikkeld. Enify heeft ons samen met Synsation Branding ingeschakeld voor het ontwikkelen van de nieuwe website en het managen van de social media uitingen.
Oplossing
In samenwerking met Synsation Branding hebben wij een nieuwe website mogen leveren voor Enify. Een oude en vertrouwde uitstraling in een modern jasje, geheel met nieuwe fotografie en een groot aantal opties voor uitbreidingen. Nu is het mogelijk om opgeleverde projecten te kunnen showcasen, evenals de samenwerkingspartners van het bedrijf. Daarnaast is het uitbreiden van de website eenvoudiger gemaakt dan de website die hiervoor in gebruik was.
Resultaten
Omdat er met een nieuwe website veel meer mogelijkheden waren om de website in te vullen, was het ook belangrijk om die vulling aan te kunnen bieden. Zo is er een lang traject in gang gezet om de branding van de grond af op te bouwen. Het was belangrijk om inhoudelijk nauw te blijven kijken naar de werkzaamheden, maar deze in heldere taal te kunnen overdragen aan bezoekers. Op die manier zijn de cases geschreven, de Veelgestelde Vragen opgesteld en een voorzet gedaan op het terugkeren van de (twee)wekelijkse blogs.