Over het project
Mellola is een door vrouwen geleid, 'people first'-ethisch sieradenmerk. Elk van de unieke sieraad stukken is handgemaakt met behulp van traditionele technieken door een netwerk van ambachtelijke ondernemers in India. De geschiedenis van het merk begon in 2015 en sindsdien zijn er talloze prijzen gewonnen, zoals de titel "visionista" in 2018.
Probleem
De oude webshop werkte niet naar behoren. Het had problemen met de cache en stijlproblemen, dat was een van de belangrijkste redenen waarom de verkoop minder liep. Verder was het merk moeilijk te vinden in de zoekmachines, omdat SEO niet goed op de website was geïnstalleerd.
Oplossing
We hebben de webshop opnieuw opgebouwd en de SEO geconfigureerd, zodat de website snel en schoon werkt.Met de wijzigingen willen we ook het proces vereenvoudigen, zodat het voor de klant gemakkelijker wordt om de website te gebruiken. Hierin is een belangrijke rol voor de ‘people first’ marketing weg gelegd.
Resultaat
We werken al maanden samen met Mellola en hebben hele mooie resultaten behaald. Hier kun je zien hoe hun landingspagina nu is, maar je kunt ook de website hier bekijken:
- Samenvatting van de voordelen van webontwikkeling
- Zoekmachine geoptimaliseerd
- Potentiële doelgroep beter bereiken
- Meer omzet, klanten en online succes voor uw bedrijf
- Website is geoptimaliseerd voor alle schermen
- Websites worden snel en veilig gemaakt
- Website onderhoud